18 January 2007

Ulangtahun Perkahwinan 23/12/2006

23 Dis 2006

Ni tarikh keramat ???? ari ulangtahun perkahwinan ku yang pertama... genap setahun usia perkahwinan kami...
aku & my hubby menyambut nyer di KFC wangsamaju dengan meninggalkan madihah di rumah pengasuhnyer.... alahaiiii kesiannyer madihah.... aku & my hubby gi shopping sblm tu aku dihadiahkan dengan sehelai baju,sehelai kain & sehelai selendang (batik) daripada my hubby TQ banyak2.... kadang abang ni romantik gak kan.... yelah saye x pernah sambut pn birthday abang... malam keramat tu abang wish kat aku 'SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN... ABANG SAYANGKAN SAYANG...' terharu aku ngan ucapan tu.. kadang2 kata abang membuatkan saye sebak... dan paling aku kagum surat2 masa zaman sekolah menengah dulu abang simpan lagi dalam kotak... abang betul2 menghargai...terima kasih atas segalanyer.... aku berdoa agar aku dan keluarga aku dilimpahi keberkatan dan kebahagian di dunia dan akhirat.... aminnnnnnnnnnnn

25 Dis 2006
Tarikh ni tarikh keramat bagi adik aku mazaya... die sambut kat PD bersama ngan family aku yg lain... husbnd die buat kejutan di PD dengan membeli kek dan mehadiahkan seutas rantai pada adik ku... romantiknyer.... aku doakan agar adik aku dan family nyer di limpahi keberkatan dan kebahagian di dunia dan akhirat.... aminnnn...............

My Wedding Date: 23 Dis 2005
Venue : A 21 Felda Lui Muda
Nama Suami : Mohd Azmi Mohd Zain
Nama Anak : Nur Hannah Madihah

No comments: