10 January 2007

My baby Girls - Nur Hannah Madihah


foto madihah ketika baru lahir... kecil jer...

Name: Nur Hannah Madihah Mohd Azmi
DOB : 06 Oct 2006
Time : 11.15 pm
Venue : Hospital Tuanku Jaafar Seremban
weight : 2.6kg

2 Okt 2006 - 5 Okt 2006
Aku telah pergi ke Hospital Tuanku Jaafar di Seremban untuk appointment.... ngan my mum n hubby... serammmmmm rase cz x p'nah gi check up kat sane.... mula2 pi ingt nk ambik appointmnt dgn tnjuk surt dr HKL rupe2nyer die suruh aku masuk wad.... tgh ari aku pn msk wad duk kelas 3 cz 1st class x de kosong.... ari kedua baru pi 1st class ok gak lak tp plg tkt ngan dr.puspa cz die tu ganas tp baik ati....

6 Okt 2006
Pukul 10.am aku kene pi labour room.... punyelh lama aku kt sane dgn ditemani oleh my hubby.... tq cz byk m'beri sokongan utk mlahrkn p'mata hati kami.... tepat jam 11.15pm lahirlh seorg baby girl yg comel... lahirnyer trs my hubby ckp sayang muke die mcm sayang n my hubby terus cium dahi aku... cakap terima kasih.....aku t'haru ngan ucapan tu.... SAYANG ANAK UMMI & ABI....

No comments: